icons8-iran-96
FA
icons8-great-britain-96
EN

معرفی اپلیکیشن کاربردی Smartwod Timer

اپلیکیشین  Smartwod Timerدر اصل برای ورزش‌کاران کراس‌فیت و تمرین‌هایی در قالب سیستم‌های تمرینی بسیار پرکاربرد فعالیت ورزشی کراسفیت ساخته و منتشر شد. اما ناگفته نماند که با این نرم افزار که در دو پلتفرم اندروید و IOS موجود است (لینک در ادامه این مطلب) می‌توان در اجرای برخی از تمرینات بدنسازی و سایر رشته‌های ورزشی نیز بهره گرفت. در ادامه آموزشی تصویری از محیط داخلی این نرم افزار را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.در گام اول با توجه به سیستم عامل گوشی‌تان، روی یکی از دو تصویر زیر جهت دانلود نرم‌افزار SmartWod Timer کلیک کنید.

به عنوان مثال، با کلیک روی سیستم تمرینی AMRAP وارد صفحه زیر می‌شویم که می‌توانیم مدت زمان تمرین را مشخص و برای شروع تمرین روی “Start Timer” کلیک کنید.

به عنوان مثال، با کلیک روی سیستم تمرینی AMRAP وارد صفحه زیر می شویم که می توانیم مدت زمان تمرین را مشخص کنیم و برای شروع تمرین روی “Start Timer” کلیک کنید.

همچنین با کلیک روی سیستم تمرینی EMOM می‌توان مطابق با عکس زیر با توجه به تمرین طراحی شده، خصوصیات تمرین EMOM را تنظیم کرد. با کلیک روی جعبه عدد بالای (شماره 1) می‌توان مدت زمان موجود برای هر دور (یا دقیقه ها) را مشخص کرد. همچنین، از جعبه عدد پائینی (شماره 2) می‌توان مدت زمان کل اجرای تمرین EMOM را تنظیم و در نهایت روی “Start Timer” کلیک کنید.

جهت استفاده از سیستم تمرینی TABATA روی گزینه آخر کلیک کنید تا به بخش تنظیمات آن هدایت شوید. مطابق تصویر زیر، می‌توانید تعداد دورها (ROUND) و همچنین مدت زمان اجرای حرکت مورد نظر (WORK) و استراحت (REST) را به طور دلخواه تغییر دهید. در قسمت پائینی نیز می‌توانید مجموع زمانی که این تمرین به خود اختصاص خواهد داد نیز مشاهده کنید.

تدوین و نگارش: فیت پرو

این مطلب را به اشتراک بگذارید