دانه کینوا چیست فیت پرو Fitpro
بلاگ

دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا یکی از دانه‌های محبوب و متنوع در تغذیه انسان است که در سال‌های اخیر به دلیل خواص غذایی و سلامتی برجسته‌ای که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. این نوشته به بررسی خصوصیات، کاربردها و فواید دانه کینوا می‌پردازد.

ادامه مطلب
کلسترول بد و کلسترول خوب HDL LDL fitpro
بلاگ

کلسترول بد (LDL)  و کلسترول خوب (HDL)

میزان بالای کلسترول بد (LDL) و کاهش کلسترول خوب (HDL) می‌تواند عوارض جدی برای سلامت قلبی-عروقی ایجاد کند. در این نوشته، به بررسی تفاوت‌ها، اثرات و راهکارهای مدیریت کلسترول بد و کلسترول خوب می‌پردازیم.

ادامه مطلب
مصرف فیبر و سلامت بدن
بلاگ

فیبر و سلامت بدن

فیبر، یک نوع کربوهیدرات پیچیده در مواد غذایی گیاهی است. مصرف مناسب فیبر می‌تواند بهبود سلامت عمومی را به همراه داشته باشد. در این نوشته درباره میزان و نحوه مصرف آنها با هم میخوانیم

ادامه مطلب
پروتئین و عضله سازی
بلاگ

پروتئین مورد نیاز ورزشکاران

در طول روزانه چه میزان پروتئین مصرف کنیم؟ محاسبه پروتئین روزانه بر اساس فعالیت ورزشی. همه چیز درباره پروتئین و اسیدهای آمینه در برنامه غذایی یک ورزشکار

ادامه مطلب
نوشیدنی‌-انرژی‌زا-پیش-از-تمرین
بلاگ

نوشیدنی‌ انرژی‌زا پیش از تمرین

حتما شنیده‌اید که مصرف نوشیدنی‌ انرژی‌زا پیش از شروع فعالیت ورزشی می‌تواند موجب افزایش محسوس کیفیت تمرین شود. اما آیا واقعا استفاده از نوشیدنی‌های انرژی چنین تاثیری دارد؟ و آیا به همین راحتی می‌توانیم از هر نوع نوشیدنی پیش از تمرین استفاده کنیم؟

ادامه مطلب
مکمل کراتین
بلاگ

همه چیز درباره مکمل کراتین

مصرف مکمل کراتین همیشه بین افراد پر از ابهام بوده است چرا که دوز مصرفی تا تعداد روزهای مصرف مکمل کراتین از مباحث مهم جهت نتیجه گرفتن در ورزش و تغذیه است.

ادامه مطلب