icons8-iran-96
FA
icons8-great-britain-96
EN

معرفی اپلیکیشن کاربردی Stretching Exercises

اپلیکیشین Stretching Exercises  راهنمایی آسان جهت اجرای تمرینات کششی پویا و ایستا برای اهداف متفاوت است. منظور از اهداف متفاوت، یعنی تمرینات کششی ویژه که جهت گرم کردن، سرد کردن، رهایی از دردهایی از قبیل زانو، پشت، گردن، سرشانه، کمر درد ناشی از نشستن طولانی مدت در محل کار، اجرای اسپلیت پا (180 درجه باز کردن پاها به طرفین) و حرکات کششی در زمان بیداری در صبح مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نرم افزار از 24 نوع برنامه متفاوت و دسته بندی شده برای اهداف بالا استفاده شده است. در گام اول با توجه به سیستم عامل گوشی‌تان، روی یکی از دو تصویر زیر جهت دانلود نرم افزار Stretching Exercises کلیک کنید.

پس از دانلود و با ورود به محیط نرم افزار 24 گزینه متفاوت را مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی هرکدام می‌توانید حرکات کششی را آغاز کنید. از مزایای این نرم افزار دسته بندی دقیق تمامی حرکات کششی بر اساس هدف و گروه عضلات گوناگون بدن است. 

به عنوان مثال، با کلیک روی تمرینات کشیی پائین تنه (Lower Body Stretching) به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که تمامی حرکات در نظر گرفته شده برای شما به همراه مدت زمان و نحوه اجرای آن‌ها قابل مشاهده است. تنها کافی است روی گزینه “START” کلیک کنید.

Stretches Exercises

اگر قصد دارید جهت گرم کردن و سرد کردن، قبل و بعد از تمریناتی مانند بدنسازی، کراس‌فیت، پیلاتس، یوگا، تی‌آرایکس، ورزش‌های رزمی و توپی از این نرم افزار استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که دو گزینه تمرینات این نرم افزار که مختص گرم کردن و سرد کردن طراحی شده است را از دست ندهید (در شکل زیر مشخص شده‌اند).

تدوین و نگارش: فیت پرو

این مطلب را به اشتراک بگذارید